Kenmerkend voor mij is de brede ervaring die ik heb met Billing, Mobiele telecomdiensten en Customer Care. Deze ervaring heb ik opgedaan bij verschillende telecomoperators. De laatste jaren heb ik een aantal opdrachten bij Nederlandse banken uitgevoerd in de rol als consultant en projectleider. Als aanvulling hierop heb mijn kennis en ervaring uitgebreid op het gebied van Customer Contact. Dit betreft zowel customer services als telemarketing projecten.
Het meeste ervaring heb ik als IT Business Consultant en Project Manager. Deze rollen passen prima bij mij omdat ik me het prettigst voel in de omgeving waar ‘IT en business elkaar ontmoeten’.
Door mijn enthousiasme, het gemak waarmee ik me inleef in nieuwe omgevingen en het plezier dat ik haal uit het samenwerken met mensen in mijn omgeving, vind ik het liefst passende oplossingen voor lastige en innovatieve en regulatory gerelateerde vraagstukken. Mijn ervaring vanuit ‘de techniek’, customer care, product management en legal compliance blijkt hierbij altijd erg waardevol.
Deze ervaring heeft er ook toe geleid dat ik een vraagstuk eerst écht helder wil hebben vanuit de optiek van alle processen die hierbij van belang zijn, vóór een oplossing te bedenken. Dit leidt regelmatig tot minder voor de hand liggende maar veel waardevollere resultaten!