• Nederlands Nederlands Nederlands nl
  • English English Engels en
Premium
  • Home
  • Data
    • Data Management
    • Data Quality
    • Data Migration
    • Data Science
  • Compliance
  • Innovatie
    • Productinnovatie
    • Internet of Things
    • Verbetering en vereenvoudiging
  • Over ons
    • Nieuws
    • Klanten
    • Specialisten
    • Documenten
    • Contact
  • Werken bij Premium
  • Zoeken
  • nl
  • en

U bevindt zich hier: Home / Bericht / Premium maakt klantreizen met de Customer Journey Mapping Training

Nieuws

Premium maakt klantreizen met de Customer Journey Mapping Training

13 september 2018

Amstelveen, 3-4 September 2018

Niet wetende wat ons te wachten stond, begonnen we maandagavond aan een nieuwe reis.

Customer Journey Mapping TOTE-M

De training Customer Journey Mapping gegeven door Kees Kerkvliet (M.D.) en Kris Konrad (Sr. Consultant) van Tote-m.

Customer Journey Mapping is een praktijk- en resultaatgerichte techniek voor het verbeteren van de klantbeleving over alle kanalen (internet, telefoon, email, winkels etc.). Door in de schoenen van de klant te gaan staan, en dus vanuit zijn/haar perspectief ‘de reis’ zelf te doorlopen, krijg je heldere inzichten om de interactie met de klant te optimaliseren. Niet alleen bestaande klantprocessen, maar ook innovaties kun je op deze wijze vormgeven. Je leert op basis van de inzichten te kiezen voor die zaken die van belang zijn voor de klant én voor het merk.

Customer Journey MappingKortom: Customer Journey Mapping is een waardevolle techniek voor iedereen, die zijn klant als vertrekpunt wil nemen.

Concreet leerden we:

  • Kruip in de huid van de klant
  • Bepaal wat belangrijk is voor je klant én je merk
  • Verbeter die touchpoints die gedrag (loyaliteit) beïnvloeden en onderscheidend zijn
  • Breng contrast aan in de customer journey (PPG)
  • Zorg voor een Peak-end
  • Trap niet in de valkuil om van alles een beetje beter te willen doen
  • Investereer niet in verkeerde touchpoints met een gemiddelde beleving als resultaat.

Met dank aan Kees en Kris voor hun kundige begeleiding, en vooral voor de passie waarmee ze deze training wisten over te brengen!

Hier een leuke impressie.

Customer Journey Mapping Touchpoints

  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Deel via Google+
  • Deel via Linkedin
  • Deel via Tumblr
  • Delen via E-Mail
Laatste nieuws

Premium Business Consultants Padel Event

24 juni 2022

Het is zover, Kai Buis en Mees Hess van KM Connect hebben uit alle beelden die ze hebben verzameld tijdens ons padel event een mooie aftermovie samengesteld. Het filmpje geeft je een perfecte indruk van de […]

Laatste nieuws

DataPraat 3: Workshop ‘Een data gedreven organisatie’

22 maart 2022

Premium Business Consultants organiseert 21 april tussen 10 en 12 uur de workshop “Een data gedreven organisatie”. Geïnteresseerd ? Mail naar datapraat@premium.nl.    

Premium Business Consultants BV
Gondel 1
1186 MJ Amstelveen

Telefoon:

+31 20 7173977

E-mail:

info@premium.nl

Privacy:

Premium Privacy Statement

1459339161_linkedin
Premium host TSOC event “Zin en onzin in Internet of Things (IoT)R... Premium kiest het ruime sop, verruimt haar kennis van maritieme zaken en sluit...
Scroll naar bovenzijde